Posted by: unicorn | Jun 14, 2007

Penawar Kanser….?

aku terima emel ni pagi td…. sekadar berkongsi… cuba sampai-sampaikan… “setiap penyakit itu ada penawarnya”…

KANSER – HARAPAN TERAKHIR

Assalaamu’alaikum dan Salam Sejahtera rakan2 internet sekelian,
Tahukah anda sekelian bahawa seramai 50 ribu rakyat Malaysia telah mengidap kanser (berbagai jenis kanser). Mungkin anda @ saudara mara anda @ teman2 anda telah @ sedang mengidap kanser. Mengikut pakar medikal mengatakan bahawa tidak ada kesembuhan untuk kanser melainkan melalui radiotherapy dan chemotherapy. Itu pun bukan satu janji yang boleh menyembuhkan tetapi cuma untuk bertahan sahaja. Ramai pesakit2 kanser yang meninggal dunia tanpa menerima penawar yang sebenarnya.

Jadi jika anda pengidap kanser @ saudara mara @ rakan2 anda yang berjuang untuk hidup dgn kanser maka di sini saya perturunkan satu penawar untuk kanser.

Dalam masa 8 jam, sel kanser akan dimusnahkan. Saya tidak mengatakan bahawa kanser itu sembuh tetapi sel kanser akan mati dalam tempoh tersebut. Bila sel kanser mati maka ternyata tiada lagi sel kanser yang boleh merebak. Bila tiada sel kanser yang akan merebak maka tiada lagi kanser di dalam tubuh anda.

Takutilah wahai rakan2 sekelian akan kanser. Saya pernah membuat rawatan spiritual di wad yang semuanya pesakitnya adalah pengidap kanser. Boleh dikatakan setiap minggu ada yang meninggal dunia.

Pernah seorang gadis memegang tangan saya meminta saya doakan agar dia tidak mati. Sewaktu itu darah mengalir seperti air paip keluar melalui gusi, dan bibir mulutnya. Sebak hati saya. Pada waktu itu saya belum terjumpa dengan penawarnya. Seandainya penawar yg akan saya beritahu sebentar itu ada, mungkin dia masih hidup sampai sekarang.

Bila anda membaca artikel ini, jgn simpan dalam pc anda, sebarkan kpd semua manusia. Manakan tahu dalam ramai2 tu ada yg mengidap kanser. Jadi anda adalah penyelamatnya.

Jika anda inginkan maklumat lanjut, janganlah segan
TEL SAYA
016 2965644

(THE LAST HOPE)

VITAMIN B – 17

SUMBER SEMULA JADI YANG TERBUKTI UNTUK RAWATAN KANSER .

BUKTI NYATA

Dr Ernesto Contreras , Oasis of hope Hospital , ; Beliau telah berjaya merawat 100,000 lebih pesakit kanser menggunakan Vitamin B-17 .

Apakah Pandangan Pakar dan Saintis mengenai Vitamin B 17 ?

Menurut Dr Philip E . Binzel , Pakar Kanser , Ohio , Usa : ” B 17 bahan alam semulajadi yang terdapat di dalam pemakanan nitrilosides ini boleh memusnahkan sel-sel kanser serta menyuburkan sel-sel bukan kanser” .

Dr . Micheal Tait , Fountain of Life Clinic , Gold Coast , Australia : ” Kanser adalah penyakit metabolic ….. terdapat bukti kukuh bahawa pengurangan vitamin B-17 daripada makanan harian kita adalah penyebab utama seseorang mendapat kanser” .

Dr Dean Burk , Pakar Kanser dari Jerman yang mengkaji secara terperinci : ” Dibawah mikroskop kami masukkan B17 keatas sel kanser , kami melihat bahawa sel-sel kanser itu mati dengan cepat sekali”.

Dr Kanematsu Suguira , Penyelidik Kanser terkenal didunia : ” B17 adalah ejen anti barah paling berkesan yang pernah diujinya” .

Dr Ernest Kreb Jr , pakar biochemist Pengasas Vitamin B15 dan B17 : ” B17 adalah harapan utama dan terakhir didalam terapi kanser” .

Dr Hans Nieper , Pakar Kanser dari Jerman Barat ” Setelah melebihi 20 tahun bekerja sebagai pakar , saya mendapati vitamin B17 jauh lebih baik mahupun pencegahan ,. Saya berpendapat bahawa tiada lain melainkan Vitamin B17 yang dapat mengawal semua jenis kanser”.

OLEH KERANA KEBERKESANANNYA
BANYAK HOSPITAL DAN KLINIK
MENGGUNA KAEDAH INI .

Antara klinik dan hospital yang
Mengggunakan Vitamin B17

The Fountain of Life Clinic , Gold Coast , Australia , The Kroiss Cancer Center , Austria Immuno – Augmentative Therapy Center , Bahamas , Ozone Research Center , Havana , Cuba Center for Integrated , Vancouver , Kanada , HOC Center for Progressive Medicine , Kanada , Kelowna Naturopathic Clinic , Kelowna , Kanada , Brackendene Clinic , England , The Bristol Cancer Help Center , England , The Issels Cancer Treatment , England , Bio Med Klinik , Jerman , Klinik St Georg , Jerman , Optimum Health Centre , Hong Kong , United Cancer Research Institute , Hungary , The East Clinic , Ireland , Sant Orsola Malpighi Hospital , Bologna , Itali Holistic Keihoku Hospital , Tokyo ,Jepun , Oasis Hope of Hospital , Tiguana , Mexico , Hospital de Diagnostico , San Salvador , J. Buxalleu Font , Barcelona , Sepanyol ,. Las Mariposas Clinic , Malaga , Sepanyol , Spring of Life Therapeutic Cancer, Afrika Selatan .


Responses

  1. sekiranya ingin mendapatkan biji buah apricot dari hunzakut.. boleh hubungi saya 0123940344. biji apricots kaya dengan vitamin b17

  2. bgmana nak dpt bekalan v17? Harga berapa? ada testimoni kejayaan rawatan? t.kasih atas maklumat

  3. ada.. call la senang kita berbincang

  4. dengan izin allah,saya pun dah berjaya rasa kesan biji apricot

  5. saya ada tgk satu blog nie ttg penawar kanser mggunakan keladi tikus penemuan professor usm harap2 berkesan ler

    http://www.cure4kanser.tk

  6. 4 dini, nk tnye, awak nie pesakit kanser ker?sy ni pesakit kanser, mmg ade gdr tntg apricot seeds, tp mahal la…..penyakit sy da thp 4, mane dpt apricot seeds 2? ade no yg boleh dihubungi @ email?

  7. aku tgk satu site ney http://www.cure4kanser.tk yg penawar kanser penemuan professor usm yg katanyer berkesan jadi aku pun nk inform la korg yg mana ada kena kanser kot2 korg nk cuba

  8. </object

  9. sy terlihat keratan artikel buku holistic healing for cancer by prof chris teo di blog bebaskanser.blogspot.com..kat mna saya hndak mndapat buku tersebut????

  10. ada gak kajian dr usm menggunakan kemunting china utk rawat kanser mcm breast canser n leukimia. check page ni http://www.hikmahkc.com. Ada testimoni dr org yg dah gunakan keminting china utk rawat kanser..

  11. saya ada tgk satu website ttg penawar kanser penemuan professor usm yg satu-satunya menpunyai perakuan daripada kementerian kesihatan malaysia.jd kepada sesiapa yg nk menggunakan ubat ubatan tu harap tye dulu atau check samada ubat tu berlesean atau tak sebab byk sgt ubat tipu skang nie.
    info:-
    http://www.cure4kanser.tk

  12. boleh tolong bagitau kat mana nak beli vit.B17

  13. Boleh try susu kambing HiGoat bagi merawat sakit kanser..pastu berserah pada tuhan

  14. Salam semua. PERAMA DI DUNIA – UBAT UNTUK KANSER YANG TELAH MENJALANI UJIAN KLINIKAL. Saya akan melancarkan produk herba untuk pesakit kanser.Ia telah menjalani ujian klinikal dengan universiti tempatan dan berkesan dalam masa 3-7 hari sahaja. Herba ini sesuai untuk kanser payudara, servix dan usus. Herba ini dalam dua bentuk; KRIM dan TABLET, diproses dengan kerjasama CEPP, UTM. Pengeluaran pertama adalah amat terhad, cuma 1,00 kota/botol sahaja. Oleh itu pengguna boleh membuat tempahan sekarang dengan konsep ‘FIRST COME FIRST SERVE’ Harga krim 50g RM149.00 dan tablet 24 biji RM699. (untuk 12 hari bekalan). Harga jualan pertama ini adalah sebagai promosi sahaja.
    YUNUS 019-353-4563

  15. en yunus, blh terang kan secara detail ker produk en. ni..keterangan yg kurang membuatkan org kurang berminat untuk membelinya..terima kasih..

  16. en yunus, beh teragkn lebih detail. saya dah byk makan ubat tapi susah nk cakap berkesan ke tidak.

  17. Ada pelbagai cadang dan cara untuk kita berusaha mengubat penyakit kanser. Namun ia perlukan keyakinan dan semangat yang kuat. Sama-sama lah kita membantu memberi semangat kepada mereka yang sakit. Insyaallah akan di beri kesembuhan dan kesihatan yang baik.

  18. sepupu saya dah berbelanja 60 ribu untuk rawatan leukaemia menggunakan b17. langsung tak mujarab. beliau baru sahaja meninggal dunia. saya sarankan B17 tak berkesan. cari rawatan lain. salam

    • Saya bersimpati dengan saudara fairuz. Takziah! Saya tak pasti apa jenis lukimia sepupu fairuz hidapi kerana terdapa 4 jenis lukimia yang utama. 3 jenis dirawat dengan kimoterapi dan satu jenis dengan ubat makan iaitu glivec. B17 hanyalah makanan kesihatan yang perlu diambil semasa sihat bukan ubat untuk membuang sel kanser. Jika boleh pun ia perlukan kuantiti yang berlipat kali ganda daripada dos biasa untuk menghalangnya. Perlu diingat lukimia adalah penyakit ginetik. Maksudnya sel darah tersebut telah berubah wajahnya kepada tidak normal bukan penyakit berkaitan kuman atau virus. Maka peratusan untuk hidup adalah bergantung berapa peratus komposisi darah yang masih sihat. Selalunya jika dirawat pada tahap pertama dan kedua peluang untuk hidup mungkin boleh menjangkau sehingga sepuluh tahun atau lebih. Tetapi jika ditahap kronik atau teruk biasanya hanyan mengambil masa antara 6 bulan hingga setahun sahaja. Ini kerana proses kemusnahan sel pertahanan berlaku sangat pantas. Ramai yang tak faham proses ini. Ramai yang terpengaruh dengan ubat-ubat alternatif yang tidak ada testimoni langsung. Jika hendak mengambil ubat atau makanan alternatif pun janganlah ditinggalkan rawatan ubat hospital. Biasanya ia hanya membantu sahaja. Untuk pengetahuan semua saya telah mengidapi lukimia CML sejak lebih 4 tahun lalu dan saya mengambil ubat kimoterapi glivec 600mg sehari. saya mesti mengambil ubat seumur hidup saya. Setakat ini lukimia saya stabil dan saya sihat boleh buat kerja seperti biasa. Maklumat lanjut lawati blog saya http://penawar-lukimia.blogspot.com…ikutlah nasihat yang saya berikan disitu insyaallah jika ditakdir kan umur panjang maka kita akan sihat semua.

  19. aku tgk nie kt youtube http://www.youtube.com/watch?v=KnnqOzhSJUo kuar kt astro

  20. cerita bab kanker ini amat mengerun kan mencari penawar tak jumpa jumpa.darah putih darah merah darah kuning tak normal.sum sum tulang bt darah dah tak betul itu yg pening..saya 12 thn cml lukimia tak berani makan ubat sampingan takut tindak balas mengejut dgn ubat glivec kalau baru kena penyakit kankers tak apa ….herba nya susu kambi9ng dng pokok dukung anak makan 6 bulan gerante bebas kanker.salam

  21. elynor trading blogspot.try tgk blog nie.ada jual aprikot b17 yg dikatakan elok untuk mengelak dan mencegah cancer.mg terbaik. dah rasa kopi die mg sedaaappppp..nak share kat sesiapa yg mencari2 produk aprikot b17

  22. Amazing things here. I am very glad to peer your article.
    Thanks a lot and I am looking forward to touch you.
    Will you kindly drop me a e-mail?

  23. Woah! I’m really digging the template/theme of this blog. It’s simple, yet
    effective. A lot of times it’s very difficult to get that “perfect balance” between user friendliness and visual appeal. I must say you have done a excellent job with this. Additionally, the blog loads super fast for me on Internet explorer. Superb Blog!


Tinggalkan Jawapan

Kategori

