Posted by: unicorn | Julai 17, 2007

Ketenangan….

kau org perasan tak, bila kita pandang budak2 kecil @ baby ataupun melihat keindahan alam ciptaan Tuhan kita merasa jiwa kita tenang sekali…. kita suka pandang benda2 ni… kenapa ek? sebenarnya, budak2 kecik ni dia masih bersih lagi, tidak ada secalit pun dosa… mcm kain putih, bersih, sebab tu kita suka tengok..

alam? setiap detik alam ciptaan Tuhan ni tidak lekang drpd sentiasa berzikir mengingati kpd penciptaNya…

kenapa kita tidak? Sentiasalah menghindari dosa, dan beringatlah sentiasa kpd Allah SWT, Maha Pencipta, Tuhan sekalian alam… aku berpesan utk diri aku dan rakan2 sekalian….

>>>gambar satu2nya anak buah yg aku ada….


Responses

  1. salam kenal jgak..mekasey dtg blog shaye..:D

  2. salam kenal juga dari saya..
    comey betul anak buah awak tuh🙂

  3. betul… betul… sambil angguk kepala…
    hati yg gelisah boleh tenang bila melihat keindahan alam dan juga baby dan juga kucen😀

  4. terima kasih utk semua…. kriesz, meera, dan cd…
    rajin2 ler singgah blog aku…


Tinggalkan Jawapan

Kategori

