Posted by: unicorn | September 12, 2007

How are you going to tell the taxi driver…….????

ada berani ka?

u

How are you going to tell the taxi driver………????

 


Driver             : Nak ke mana cik?
Penumpang : Saya nak ke bandar Sunway. Dekat jer, rumah saya kat Jalan Puki Mak U Lah…
Driver             : Cik, kita ni orang Melayu. Tak boleh ke gunakan bahasa yang lebih sopan.
Penumpang : Nak sopan macam mana lagi bang. Dah memang itu nama jalannya.
Driver             : %$#@


Responses

  1. hahaha… astagfirullah, gelak sikit2 jer.. puase hehe.. bro, betul ke ada jalan cam tu.. takkan org yg wat jln tu tak terfikir maknanya tu.. ish ish ish..

  2. alycia~tak tau pulak aku… tgk gmbar mcm betul jer.. agaknyer ms dulu2 perkataan tu famous mc skrg kot…hehehehe.

  3. ape bende la tu…..cm mane la leh ade jln cm tu…sbo je la….

  4. lawak2….. btl ke ada nama simpang mcm tu, kalau ada awal2 lg dah leh mnta maaf kt driver texi 2:-)

  5. With your permission, I will take this opportunity and state just
    how much I take pleasure inn checking this blog. It never fails to make me think.

  6. Ernest Hemingway said that it’s not hard being a writer.
    Just sit next to a typewriter and bleed. I believe that superior quality writing must be a bit like that and I’ll undoubtedly come back to this blog, because it has a great deal
    of great writing, and it is evident the writer This blog proves that good writing is not always easy, but “bled”
    to get it right.


Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

Kategori

%d bloggers like this: