Posted by: unicorn | Januari 3, 2008

Aku kembali!!

Setelah berehat panjang, memasuki alam baru berumahtangga, dengan ketiadaan konektivitas jalur lebar dirumah baruku… blogku dibiarkan bersawang buat kesekian kalinye..

Masih belum terlewat utk aku ucapkan selamat tahun baru buat kawan2ku, pengunjung2 ceriteraku blog.. moga tahun ini kita semua beroleh kejayaan dan keberkatan dariNya..

Atas permintaan rakan2, aku lampirkan gambar sekitar majlis perkahwinan aku tempohari… doakan sekali utk keharmonian rumahtanggaku..


Responses

  1. xterlambat aku ucapkan selamat pengantin baru sekali lagi dan happy new year..kawan2 sentiasa menantikan blog ko ni ber update dgn gmbar2 perkahwinan ko…semoga kamu bahagia hingga ke akhirnya..amin

  2. slamat pengantin baru bro… and happy new year… alycia doakan semoga rumahtangga yg dibina berkekalan ke akhir hayat…

    alycia pun dah nak dekat2 ni mcm2 rasa ada…

  3. chot~trm ksh bro… aku updatenyer.. cuma masa yg membataskan aku.. InsyaAllah..

    alycia~trm ksh.. bila nk langsungnya?

  4. tahniah. selamat pengantin baru bro. dan selamat tahun baru bro. taun ni gamba kawin taun depan gamba baby lak . hahha insyAllah

  5. eh rasanya masih boleh ucap lagi kan… selamat pengantin baru, semoga berkekalan dan bahagia hingga nafas terhenti, amin….

    sama cantik sama padan…

    tahniah! tahniah! tahniah!

  6. slamat pengantin baru ya🙂

  7. mmg tak terlambat untuk aku ucapkan selamat pengantin baru bro..segak betul ko hari tu dan lawa org umh ko..aku doakan semoga korang berdua berbahagia hingga ke akhir hayat,amin..:) bro, cepat2 dapat anak tau,hihii…

  8. fiq~trm ksh fiq…. gambar baby? coming soon…. InsyaAllah….

    meera~trm kasih…. amboi… melambung2 pujinyer… InsyaALLAH semoga doa kau dimakbulkan..

    knizam~trm ksh….

    acai~blm lambat lagi bro…terima kasih utk pujian yg membina tu.. hehehehe… InsyaAllah… berkat doa kau….

  9. Selamat pengantin baru.Semoga cepat dapat anak-anak.Bila nak datang rumah main bola?

  10. Selamat menjalani kehidupan baru dan selamat Tahun baru 1429 H. Lama juga aku tunggu blog ni di update……Jadi suami mithali lah lepas ni, azam baru….

  11. Selamat pengantin baru! Semoga berkekalan hingga ke akhir hayat. Hargai apa yang anda miliki.

    Selamat tahun baru 2008/1429H!

  12. best nye….Tahniah…^_^
    moga bahagia hingga ke akhir hayat..
    sama cantik sama padan.

    salam..

  13. selamat pengantin baru bro. sejahtera hendaknya hingga ke akhir hayat.

  14. asward~trm ksh geng…. boleh.. ada free aku dtg ler..

    taufik~sori, aku sibuk skit.. InsayaAllah…

    nur`ain~mmg best pun…hehhehe.. trm ksh…

    jeff~trm kasih.. baru pun tak baru sgt ler… hehehe..
    InsyaAllah……..

  15. selamat pengantin baru..moga kekal bahagia hendaknya..insyaAllah…

  16. belage pusat plok member aku sorang lagi .

  17. selamat pengantin baru.. moga panas hingga ke petang.. nice picture..

    peace..


Tinggalkan Jawapan

Kategori

